facebook twitter google youtube
Duyuru:Futbol;ekip ile oynanan bir oyundur..

Bu konuyu okuyanlar.

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Benzer Konular Listesi
nasıl herkez cevap versin
Yazar: BatmanLyBeLa
Yorumlar: 5
Okunma: 615
29.07.2015 21:10
Son Yorum: ωυαℓнαѕαη
Beyler Nasıl Olmuş
Yazar: GowMen
Yorumlar: 2
Okunma: 533
05.07.2015 10:03
Son Yorum: Rexios
Bu Sefer Nasıl Değiştirdim :)
Yazar: SerkutArda
Yorumlar: 16
Okunma: 1,763
30.03.2015 12:51
Son Yorum: Herodot
2. Yapım. Nasıl
Yazar: BatmanLyBeLa
Yorumlar: 6
Okunma: 878
27.03.2015 15:44
Son Yorum: LucKy21
Nasıl Olmuş ? İMZA
Yazar: Swonze
Yorumlar: 9
Okunma: 892
06.03.2015 12:00
Son Yorum: EnjoyTheLifeCr7

----Sponsorlu Bağlantı-----
Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
05.07.2014, 18:49
Yorum: #1
Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
[img][Resim: kZ3Ojm.jpg][/img]

Fenerbahceli Oldugum için yaptım iyi olmuşmu sizce Big Grin Photoshop CS 6 Olaydı yapardımda bu photoscapeden yapılmış bir çalışma amatör yani Big Grin


Sometime the fastest man , not the fastest man . THE FLASH !

[Resim: MEEgb6.jpg]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 18:50
Yorum: #2
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
güzel olmuş kardeşim eline sağlık


[Resim: pvR7MJ.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 18:51
Yorum: #3
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
Saol Kardeşim Smile


Sometime the fastest man , not the fastest man . THE FLASH !

[Resim: MEEgb6.jpg]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 18:52
Yorum: #4
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
kardeşim güzel olmuşta Fenerbahçe işi bozmuş Wink


BeşiktAŞK Sonsuz Sevda Smile
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
 Teşekkür Edenler: KömürsporFC
05.07.2014, 18:53
Yorum: #5
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
Kusura bakma ama yeterli değil :/


[Resim: ce2aae0c82c74485b4ad5407c8cc45ab.0.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 18:55
Yorum: #6
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
biraz karışık olmuş ama eline sağlık Smile


✓vanliomer✓goleyciyiz.com™
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 19:10
Yorum: #7
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
İdare eder ama emeğine sağlık Smile


[Resim: 5rxz4hje.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 19:20
Yorum: #8
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
Kardo en ortada bi işaret var ona kafam takıldı alıntıysa fotoğraf alıntı de lütfen. Değilsede Güzel olmuş.


[Resim: DoM1By.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 19:31
Yorum: #9
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
Harika olmuş bir fenerbahçeli olarak çok beğendşm Smile


[Resim: AZmO5q.png]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.07.2014, 19:32
Yorum: #10
RE: Nasıl Olmuş Sizce Bakarmsnız ?
Ali şu imzayı kaldır allah aşkına Big Grin kusasım geliyo Big Grin


[Resim: DoM1By.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  nasıl herkez cevap versin BatmanLyBeLa 5 615 29.07.2015 21:10
Son Yorum: ωυαℓнαѕαη
  Beyler Nasıl Olmuş GowMen 2 533 05.07.2015 10:03
Son Yorum: Rexios
Tongue Bu Sefer Nasıl Değiştirdim :) SerkutArda 16 1,763 30.03.2015 12:51
Son Yorum: Herodot
Star 2. Yapım. Nasıl BatmanLyBeLa 6 878 27.03.2015 15:44
Son Yorum: LucKy21
  Nasıl Olmuş ? İMZA Swonze 9 892 06.03.2015 12:00
Son Yorum: EnjoyTheLifeCr7

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Reklam