facebook twitter google youtube
Duyuru:Futbol;ekip ile oynanan bir oyundur..

Bu konuyu okuyanlar.

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Benzer Konular Listesi
15 Catuluna nasıl olmalı
Yazar: riberyfeda2
Yorumlar: 7
Okunma: 1,202
12.09.2015 11:33
Son Yorum: riberyfeda2
Red Bear Kadrosu Nasıl Olmalı
Yazar: Caglar2000
Yorumlar: 11
Okunma: 1,290
10.09.2015 20:40
Son Yorum: Caglar2000
Kullanmadığım uzmanları ne yapmalıyım?Ve kadrom nasıl?Lütfen cevap
Yazar: Pogba
Yorumlar: 3
Okunma: 687
26.08.2015 11:16
Son Yorum: Caglar2000
seri jp nasıl kasarım!! (jp ustadlarımız bilir)
Yazar: TaktikalForce
Yorumlar: 18
Okunma: 1,583
25.08.2015 14:43
Son Yorum: TaktikalForce
Yeni Messim Nasıl Neye + Basayım
Yazar: OBirEfsane
Yorumlar: 6
Okunma: 613
18.08.2015 18:43
Son Yorum: erdalbaba6161

----Sponsorlu Bağlantı-----
Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nasıl Altın Biriktiririm
05.09.2014, 20:34
Yorum: #1
Nasıl Altın Biriktiririm
Arkadaşlar altınımı nasıl biriktireceğim 200bin felan olunca dayanamayıp harcıyorum buna çare nasıl bulacaz anlatın bir Allah aşkına ? Sad Sad
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:36 (Bu konu en son: 05.09.2014 Tarihinde, Saat: 21:39 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Talha.)
Yorum: #2
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
liderden maç kazanacaksın başka çaresi yok Big Grin

ve kendini zorla tutacaksın Big Grin


Ne gelirse başımıza Hak'tandır; fakat geliş sebebi, Hak'tan ayrılmaktandır. - Necip Fazıl Kısakürek.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:37
Yorum: #3
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
Lider modu kas , kazandıgın zaman 22bin altın veriyo hiç harcama birriktirisin.

Çogu kisi böyle biriktiriyor , bende böyle yapıyorum harcamamaya dikkat et zaten maçsonunda gelen tm paket 5 , 3 ,1liden ender gelıyo genelde.

İyi Forumlar.


Medeni olmayan insanlar, medeni olanların ayakları altında kalmaya mahkumdurlar. - Mustafa Kemal Atatürk.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:41
Yorum: #4
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
(05.09.2014 20:36)talha Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  liderden maç kazanacaksın başka çaresi yok Big Grin

ve kendini zorla tutacaksın Big Grin

ve kendini zorla tutacaksın Big Grin

(05.09.2014 20:37)YK7 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Lider modu kas , kazandıgın zaman 22bin altın veriyo hiç harcama birriktirisin.

Çogu kisi böyle biriktiriyor , bende böyle yapıyorum harcamamaya dikkat et zaten maçsonunda gelen tm paket 5 , 3 ,1liden ender gelıyo genelde.

İyi Forumlar.

Zaten lider oynuyorum lider kümeyi efsane küme-1 şeklinde bitirirsem 2hafta sonra 2milyonmu veriyorlar ?
- Maç kazanıyorum ancak altınım olmayınca moralım bozuluyor bırakasım geliyor , çok olunca 60leveli bile deşiyorum gaza geliyorum Big Grin


- Kendimi nasıl tutamadığımı açıklayayım, 3.seviye goleybol için 1-3 ender oyuncu daha olursa edeceğim ancak olmuyor dayanamıyorum harcıyorum dahada çare söleyin pcnin altın gösteren yerini bantlasammı ne etsem Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:41
Yorum: #5
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
bendede aynı hastalık var ya şampiyon oldum normal kümede staff için alıyom staff yapana kadar alıcagım ama staff bittikten sonra biriktircem 3 adam daha olsa tamam


[Resim: DoyVvZ.png]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:53
Yorum: #6
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
Aynen kardeş ya bi tane yer açma kaldı yedek koyarsam takım ruhu 2 olucakk ama gidiyorum güney alıyoum Smile


Özel Harekatçı Olunmaz Özel Harekatçı Doğulur~~Türk Silahlı Kuvvetleri
[Resim: images?q=tbn:ANd9GcRUzDFTjxPOiwD6_SXKVH6...-xQ_MXK3Rt]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:55
Yorum: #7
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
Bende de aynı hastalık diyim artık ondan var Big Grin altın 40.000 dedinmi harcıyorum Big Grin 500.000 altın lazım Takım ruhu için yer açıcam Big Grin yok arkadaş tutamıyorum cepte bişey Big Grin Artık Liderde kasıcaz kasıldığı kadar Big Grin


Kim demiş avrupa insanı medeni?
Ne edep var ne haya çırılçıplak bedeni!
Eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni;
Desenize hayvanlar bizden daha medeni!

Mehmet Akif Ersoy
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 20:59
Yorum: #8
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
Arkadaşlar madem hepimizin altına ithiyacı var lider modunda kazanınca 30bin altın verilsin goley sayfasına yazalım İSYAN edelim! HAKSIZMIYIM! ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 21:52
Yorum: #9
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
(05.09.2014 20:59)Ferdi27 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar madem hepimizin altına ithiyacı var lider modunda kazanınca 30bin altın verilsin goley sayfasına yazalım İSYAN edelim! HAKSIZMIYIM! ?

22 bin hiç birşeysiz veriyor zaten.Ayrıca hızlı tp altın alırsan daha da fazla gelir.Hemen neyin ısyanı bu.Konu amacından çıkıyor.Konu kilit.

İyi forumlar.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
05.09.2014, 21:55
Yorum: #10
RE: Nasıl Altın Biriktiririm
Ferdi kardesim sana olan cevaplari "Altina ihtiyaciniz varsa 'Hizli Altin' paketini satin alip daha fazla altin toplayabilirsiniz." olur. Bence de Gunun Firsatindan gelen kodlar ile birlikte Hizli Altin alirsin ve her lider macini kazandiginda 30 bin alirsin.


Because... I'am Batman!
[Resim: Wnnn6N.jpg]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  15 Catuluna nasıl olmalı riberyfeda2 7 1,202 12.09.2015 11:33
Son Yorum: riberyfeda2
  Red Bear Kadrosu Nasıl Olmalı Caglar2000 11 1,290 10.09.2015 20:40
Son Yorum: Caglar2000
  Kullanmadığım uzmanları ne yapmalıyım?Ve kadrom nasıl?Lütfen cevap Pogba 3 687 26.08.2015 11:16
Son Yorum: Caglar2000
Wink seri jp nasıl kasarım!! (jp ustadlarımız bilir) TaktikalForce 18 1,583 25.08.2015 14:43
Son Yorum: TaktikalForce
  Yeni Messim Nasıl Neye + Basayım OBirEfsane 6 613 18.08.2015 18:43
Son Yorum: erdalbaba6161

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Reklam