facebook twitter google youtube
Duyuru:Futbol;ekip ile oynanan bir oyundur..

Bu konuyu okuyanlar.

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Benzer Konular Listesi
GlobaL Sayfam
Yazar: ωυαℓнαѕαη
Yorumlar: 0
Okunma: 269
09.06.2015 15:40
Son Yorum: ωυαℓнαѕαη
facebook sayfam
Yazar: мєнмєт
Yorumlar: 0
Okunma: 419
17.05.2015 16:12
Son Yorum: мєнмєт
Lucifer ve Darcangelz Youtube Sayfası
Yazar: Angel
Yorumlar: 2
Okunma: 607
27.02.2015 13:41
Son Yorum: ѕтяαηgє
Facebook Sayfam.
Yazar: Asd1231DC
Yorumlar: 2
Okunma: 495
22.02.2015 12:23
Son Yorum: Asd1231DC
Chatlaq123 goley sayfasına davetlisiniz
Yazar: chatlaq123
Yorumlar: 0
Okunma: 474
30.01.2015 09:06
Son Yorum: chatlaq123

----Sponsorlu Bağlantı-----
Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Darcangelz ile Goley Sayfam
16.09.2014, 16:43 (Bu konu en son: 16.09.2014 Tarihinde, Saat: 16:47 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Drangell.)
Yorum: #1
Star Darcangelz ile Goley Sayfam


Sayfa adım:Darcangelz ile goley

Eski adı Darcangelz goley & Wolfteam di

Sayfa beğenisi 5 kişi beğendi etkinlikler ve süper ödüller var sayfada 500 ve 1000 beğeniye uzman kart veriyoruz nasıl olacak demeyin

500 ve 1000 derken 500 beğenide etk yapcaz gün boyu yada 12 saat fln katılım olacak katılanlardan 1 kişi benimle maç yapacak kazanırsa ödülü alacak beğenin etkinlikler başlasın.

Oyunumuz goley işimiz etkinlik amacımız Gol Smile

LİNK:Sayfaya direkt gitmek için tıklayınız.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 16:45
Yorum: #2
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
Kardeşim galiba çok iyi oynuyorsun seni yenmemiz lazım hediye almak için Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 16:46 (Bu konu en son: 16.09.2014 Tarihinde, Saat: 16:46 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Drangell.)
Yorum: #3
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
Aslında berbat oynuyorum 1-2 enderleri gerisi özel normallilere yenildiğim olyorda bazen iyi oynarım Smile Bu arada link yok şmdi atam

Ben Darcangelz bu arada çar ban yedi buna geçtim .
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 16:48
Yorum: #4
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
(16.09.2014 16:46)Drangell Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Aslında berbat oynuyorum 1-2 enderleri gerisi özel normallilere yenildiğim olyorda bazen iyi oynarım Smile Bu arada link yok şmdi atam

Ben Darcangelz bu arada çar ban yedi buna geçtim .

ben buldum sayfanı zaten bende kötü oynuyom aklıma şu geldi 100 kola kodu vercen o gelen 100 enderler 10 goleybol bi uzman eder falanmı diyon D:
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 16:51 (Bu konu en son: 16.09.2014 Tarihinde, Saat: 16:52 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Drangell.)
Yorum: #5
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
Yok bildiğimiz uzman vercem 500 beğeni oldu diyelim. Etkinlik durumu vercem.

13 BEĞENİ war diyelim ve oyun ismide yazılmış 13 ünüde çekilişe atıyorum.Çok kişi warsa tak tak eleme yapıom oda çekilişle.

Uzman kartım çok benim zaten. Yollamasıda ben hallederim benm çarda bol bol gp war zaten.

Şanslı kişi sen ol ve beni yen senn olsun uzman hatta sayfayı takip et bugün güzel bi etk ypmayı düşünüom bi sen katılabilirsin.Online az çnkü üye sayısını arttır.Üye sayısı arttıkça etkde artar şeklinde Big Grin

BU arada 1002 puanım war kırmızı kasada

215 tane yeşil kapak kodu war girilmemiş.

Jp ve gpde bol sayfa bol beğeni gelse jpde daıtırım Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 16:58
Yorum: #6
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
(16.09.2014 16:51)Drangell Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Yok bildiğimiz uzman vercem 500 beğeni oldu diyelim. Etkinlik durumu vercem.

13 BEĞENİ war diyelim ve oyun ismide yazılmış 13 ünüde çekilişe atıyorum.Çok kişi warsa tak tak eleme yapıom oda çekilişle.

Uzman kartım çok benim zaten. Yollamasıda ben hallederim benm çarda bol bol gp war zaten.

Şanslı kişi sen ol ve beni yen senn olsun uzman hatta sayfayı takip et bugün güzel bi etk ypmayı düşünüom bi sen katılabilirsin.Online az çnkü üye sayısını arttır.Üye sayısı arttıkça etkde artar şeklinde Big Grin

BU arada 1002 puanım war kırmızı kasada

215 tane yeşil kapak kodu war girilmemiş.

Jp ve gpde bol sayfa bol beğeni gelse jpde daıtırım Big Grin


Kalsın kardeşim ben turnuvalarda kötüyüm maç değilse bişeyler yaparız bu arada 215 tane kod yuh şirketmi kurdun bea Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 18:31
Yorum: #7
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
düğünlerde bol bol çıkar ordan aldıysa Smile


__________________[Resim: vgBJqD.png]__________________

___________________________[Resim: AmmvgQ.png]___________________________
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
16.09.2014, 20:06
Yorum: #8
RE: Darcangelz ile Goley Sayfam
Ne düğünü dionuz siz abicim.Ben Fanta İle Anlaşmalı Sponsorluktayım.Kola da dahil Yeni bir oyun tasarladığımız için oyuna sponsorluklarını istedik karşılığında 500 yeşil k. kodu 1500 de kırmızı kasa puanı werdiler.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  GlobaL Sayfam ωυαℓнαѕαη 0 269 09.06.2015 15:40
Son Yorum: ωυαℓнαѕαη
  facebook sayfam мєнмєт 0 419 17.05.2015 16:12
Son Yorum: мєнмєт
  Lucifer ve Darcangelz Youtube Sayfası Angel 2 607 27.02.2015 13:41
Son Yorum: ѕтяαηgє
  Facebook Sayfam. Asd1231DC 2 495 22.02.2015 12:23
Son Yorum: Asd1231DC
Bug Chatlaq123 goley sayfasına davetlisiniz chatlaq123 0 474 30.01.2015 09:06
Son Yorum: chatlaq123

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Reklam