facebook twitter google youtube
Duyuru:Futbol;ekip ile oynanan bir oyundur..

Bu konuyu okuyanlar.

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
----Sponsorlu Bağlantı-----
Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BEDAVA 1214 jp
03.07.2014, 15:50
Yorum: #1
BEDAVA 1214 jp
Arkadaşlar bedava jp bölümüne konu açamadıgımdan buraya açayım dedim

1. TokenAds'a giriyoruz.

2. En başta Hyundai World Cup var ona tıklıyoruz.

3. Facebook-Twitter-Google hesablarımızdan birinden giriş yapıyoruz.

4. Üste paylaş'a tıklıyoruz ondan sonrada Pin oluştur diyonuz

5. GERİİNİİ BİLİYORSUNUZ Wink Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
 Teşekkür Edenler: KömürsporFC
03.07.2014, 15:53
Yorum: #2
RE: BEDAVA 1214 jp
Herkes hola better ile 20 k kastı sende kas 1214 ü boşver Smile


[Resim: qb414.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03.07.2014, 15:54
Yorum: #3
RE: BEDAVA 1214 jp
O nasıl oluyor kardeşim HOLA yı şimdi indirdim bi öğretirsen sevinirim Sad Big Grin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03.07.2014, 16:07
Yorum: #4
RE: BEDAVA 1214 jp
Konu geçmişte mevcut, kilit ltfen


[Resim: gl3L5Z.png]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03.07.2014, 16:30
Yorum: #5
RE: BEDAVA 1214 jp
Teşekkürler oldu Smile


[Resim: 0bR8P9.png]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
03.07.2014, 17:30
Yorum: #6
RE: BEDAVA 1214 jp
henüz konumunuzu onaylamadınız hatası veriyo yardım edin
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06.07.2014, 15:27
Yorum: #7
RE: BEDAVA 1214 jp
Biz 70 k kasmışız sen bize neyi öğretmeye çalışıyorsun.

Bu muhabbet de daha önce çok döndü.
Kilit lütfen.


!! MİLLİYETÇİ TÜRKİYE !!
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
06.07.2014, 15:32
Yorum: #8
RE: BEDAVA 1214 jp
bişi sorcam pinlemeden önce paylaşmak şartmı biri cevap werirse + teşekkür


__________________[Resim: vgBJqD.png]__________________

___________________________[Resim: AmmvgQ.png]___________________________
Web Sitesini Ziyaret Et Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Reklam