facebook twitter google youtube
Duyuru:Futbol;ekip ile oynanan bir oyundur..

Bu konuyu okuyanlar.

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Benzer Konular Listesi
Gelişmiş Tam Paket BalIIII!!!!!
Yazar: emin129
Yorumlar: 0
Okunma: 452
07.02.2016 14:12
Son Yorum: emin129
1Lİ SÜPER CATALUNA PAKETİ BÖYLE BAL YOK !!!
Yazar: AlInTeRrY
Yorumlar: 12
Okunma: 1,441
16.09.2015 16:18
Son Yorum: kerem78
Kart dönüştürme
Yazar: 33berat
Yorumlar: 5
Okunma: 525
10.09.2015 14:49
Son Yorum: HerDaim
Gelişmiş Uzman Paketi Açımı
Yazar: JoygameGoley
Yorumlar: 2
Okunma: 546
01.09.2015 14:01
Son Yorum: ThErdem19
Gelişmiş Robben Hasılatım
Yazar: HerDaim
Yorumlar: 7
Okunma: 709
23.08.2015 18:44
Son Yorum: berba021

----Sponsorlu Bağlantı-----
Yeni Yorum Gönder 
 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
12.09.2014, 09:50
Yorum: #1
20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
1 Tane ender çıkaramadım o derece kazık bir paket ! Almayın kesinlikle önermiyorum.
[Resim: AY2lor.png]


Süper Mario
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
 Teşekkür Edenler: ninespor , ÇalişkanBoğa , Terasus
12.09.2014, 09:55 (Bu konu en son: 12.09.2014 Tarihinde, Saat: 09:55 düzenlenmiştir. Düzenleyen: MustafaMcht.)
Yorum: #2
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
aynen bende tavsiye etmem ronaldo felan kötü zate verdikleri geçmiş olsun Sad
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 10:02
Yorum: #3
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
Siz siz olun şanslı kart paketiyle ilgili hiç bişi almayın.


Forumu bırakmış bulunuyorum hepinize güle güle birdaha görüşmek dileğiyle


03.03.2015 / 16:38 Smile
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 10:05
Yorum: #4
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
Yuh soygame işte kardeş kazık yemişin g.o bedava mı kastın yatırdın mı


[Resim: turks.gif]

[Resim: zQZNLY.png]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 11:06
Yorum: #5
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
şanslı kart paketinden hiç sağlam bişi çıkıyormuydu oda bunun gelişmişi bundanda bişi çıkmaz boşuna jp vermeyin şanslı paketlere Big Grin


Bazıları İçin Aşk 6 Harflidir F U T B O L
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 11:09
Yorum: #6
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
hiç soypara vermek değmez bu pakete vallaha gecmis olsun


GEÇER ZAMAN ......
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 11:10
Yorum: #7
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
Ben de 2-3 tane 1 li aldım ama pişmanım gerçekten çok saçma bi paket. Bedava jpleri sadece futbolculara level atlatmak için kullanıcam bundan sonra.


[Resim: 3R1loA.png]
[Resim: im.gif]
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 11:47
Yorum: #8
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
bende alacaktım almayayım bari saol Smile


Ne gelirse başımıza Hak'tandır; fakat geliş sebebi, Hak'tan ayrılmaktandır. - Necip Fazıl Kısakürek.
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 11:57
Yorum: #9
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
şuan'a kadar kazık olmayan bi tane paket varmı ki oyunda Sad
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
12.09.2014, 13:01
Yorum: #10
RE: 20li Gelişmiş Şanlı Kart Paketi KAZIĞI !!
Senin ki harbi Smile bok gibi çıkmış ben 1 li açtım 10 lu İngiltere paketi atti bide gelişmiş robben varken niye kart paketi aldinki ?
Tüm Mesajlarına Bak
Alıntı ile Cevapla
Yeni Yorum Gönder 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gelişmiş Tam Paket BalIIII!!!!! emin129 0 452 07.02.2016 14:12
Son Yorum: emin129
  1Lİ SÜPER CATALUNA PAKETİ BÖYLE BAL YOK !!! AlInTeRrY 12 1,441 16.09.2015 16:18
Son Yorum: kerem78
  Kart dönüştürme 33berat 5 525 10.09.2015 14:49
Son Yorum: HerDaim
  Gelişmiş Uzman Paketi Açımı JoygameGoley 2 546 01.09.2015 14:01
Son Yorum: ThErdem19
  Gelişmiş Robben Hasılatım HerDaim 7 709 23.08.2015 18:44
Son Yorum: berba021

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Reklam